Miday Bebeğim büyük insan gibi gazını çıkarıyor ve çok sık kaka yapıyor. Günde 10 beze yakın. Uykusunda sürekli huzursuz bir şekilde homurdanıyor, uyanıyor. 35+4 te dogdu. Suan 36 günlük. Bu durumlar normal mi ??
CerenSelim Miday kaka sayısından korkma bu iyi beslendiği anlamına gelir benim oğlumda öyleydi ger beslenmeden sonra yapardı doktor bunun iyi bir şey olduğunu söylemişti gazı içinde kiraz çekirdekleri var e bebekte onu ısıtıp karnına koyun ayaklarını sıcak tutun karın bölgesine ve ayak tabanının altına masaj yapın gün içinde bunları 5-6 kere tekrarlayın tamamen bitmese bile hafiflicektir
Iscan Miday evet çok normal ama bir süre sonra kaka sayası azalır muhtemelen yenidoğan oldugu için öyle yanı bizde öyle olmuştu 4 e fln düşüyor gaz problemide yaklaşık 3-4 ayı buluyor malesef doktorunuza gidin derim uygun bi gaz damlası fln vercektır hafifletir biraz olsun sizde evde masaj yapmayı deneyebilirsiniz ve kendiniz kimyon çayı içebilirsiniz sütünüzden geçip rahatlatacaktır Allahın izniyle ☺️
e1if Normal kuzum gaz sancısı çekiyor benim kız da öyleydi kaka ve üstten Alttan gaz çıkardığı halde hala sancı çekiyordu ıhh mıh hep huzursuzdu
Miday e1if evet gazı çıkartıyor yavrum ama malesef hala ıhlamalar devam neyseki biraz içime su serpildi. Doktora götürmeyi düşünüyorum yinede tabi
Miday CerenSelim çoğunlukla beni emiyor. Ayrica mama takviyeside yapıyoruz. Süreklide kafasına çıkıyor çıkıyor nadir kakasiz bez aliyoruz
Miday Iscan kimyon cayi içiyorum gaz çıkartıyor aslında ama devamindada huzursuz malesef. Teşekkürler önerileriniz icin