Bebeğim 20gunluk olacak gidisatida güzel beslenmesi uyuması öyle huysuz kolik bir bebekte değil suanlik bizimle birlikte yatak odasında beşikte yatıyor hemen yatağıma bitişik.gece korkuyorum bişey olur görmem diye gece lambası gibi küçük bir abajur hep açık duruyor bu böyle ne kadar sürer sizce gece kapatmalı miyim ışığı yoksa bir ayın dolmasinimi bekleyeyim siz nasıl uyuyorsunuz