oglumuz01 1 aylık bebeğim. Eşim evdeyken 2 saat uyumak istiyorum odaya geliyorum her seferinde bebeği de getiriyor kendide geliyor dinlenemiyorum. 😢 Dinlenmek istiyorum diyorum uyuruz kalkar bakarız diyor ama ben bakıyorum yine çok yorucu zaten
Seyma-2436 oglumuz01 Ay sen daha bir postun bitmeden diğerini niye açıyorsun bu kadar boş zamanın varsa yat uyu zaten.
BenMathilda Seyma-2436 Post açma özgürlüğünü sabote etmek yasaktir. Bu nedenle hesabınıza 1 günlük askı işlemi uygulanmıştır. Üyelerimiz kurallar dahilinde istedikleri kadar post açabilirler.