AryaAsya Kizimin kulaginda kizariklik vardi dr antibiotik verdi. 3. günü siddetli kuru öksürük basladi. Antibiotik öksürügü daha kesermi ne yapmam lazm anlamadm zaten antibiotik kullaniyo neyle kesilir acaba 🙈
AryaAsya Ogretmenanne52 kuru öksürük iste bayada kötü öksürüyo antibiotik daha gecirmezmi acaba onu sonradan olan bisey oldugu icin 🤦♀️
AryaAsya Ogretmenanne52 bilmiyorum ki enfeksiyon baslangici falan sanirim kizariklik var damla vermicekmisiniz dedm antibiotik geciricek dedi. Ama antibiotik kullanirken öksürük nasil baslar anlamadm o önlemiyomu gecirmezmi ölsürügü
Ogretmenanne52 AryaAsya bazı doktorlar baştan savmak için küçücük bebeklere veriyorlar antibiyotik.. sonra bi yandan tedavi ederken vücutta başka biryerleri bozuyor. Öksürüğü keser mi bilmiyorum belki bilen biri cevaplar. Ama antibiyotik kullanımı bittikten sonra muhakkak probiyotik kullanın bence
AryaAsya Ogretmenanne52 ya ilk defa baska bi dra gittm kizim 4 yasinda ve sanirim 2 defa anca antibiotik kullandi. Benm bildigim kulak damlasi vermesi gerekirdi daha öncede olmsutu baska bi dr kulak damlasi vermisti bilemedm 😔
Ogretmenanne52 AryaAsya tekrar bir doktora gidebilirsiniz iyice emin olun. Tabiki antibiyotik kullanması gerekirse mecbur.. ama ben bu antibiyotik meselesinden çok çektim. Her seferinde veriyorlar artık iyice düşman oldum