Metehan09 Canım benim bebeğime de Üfürüm var dedi çocuk doktoru 15 günlükken. Bizi kardiyoloji uzmanına yönlendirdi. Tabi ben salya sümük hastanelerde dolaşıyorum. Sonra gittik. Kalp doktoru kalbinde Üfürüm olduğunu söyledi ama bunun bebeklerin çoğunda olduğunu bi zaman sonra düzeldiğini söyledi. Tedbir amaçlı bebeğim 6 aylıkken tekrar muayene olmaya gideceğiz. Demem o ki benim gibi kendini yıpratma. Şuan lohusalık sürecindesin. Daha hassasiyetin var bebeğine karşı seni çok iyi anlıyorum. O yüzden kesinlikle kafana takma, çünkü bi zaman sonra keşke kendimi üzmeden bu süreci atlatsaydım, diyorsunuz. Bizzat kendimden biliyorum 🤭😍