Selam anneler 2. Ay aşılarımızı perşembe olduk ona ek olarak aynı anda rota virüsü aşısı olduk ve o günden sonra bebişin ateşi hep 38 in üzerinde en çok 38 e kadar indirebiliyoruz parol ile . Doktorumuza iki kez gittik bu süreçte evde geçireceksiniz bi bekleyelim vs dedi bugünde geçmeyince ateşi yine gittik idrar tahlili yapıldı temiz çıktı. Muhtemelen tüm aşılar ağır geldi yavruma doktorumuz tavsiye etmişti böyle olmasını rota aşısıyla birlikte yapın daha iyi olur dedi ve sonuç bu bugünde bununla ilgisi yok diye idrar tahlili verdik temiz çıktı yani aşılardan dolayı olduğu ortaya çıkmış oldu bi nevi hala doktor tutmuş diyor ki binde bir çok nadir bir vaka bilmem ne zaten ne sorsak ne desek bişey olmaz diyen bi doktor bişey olmaz neye dediyse de o oldu ateşi yükselmez kesinlikle dedi yükseldi bi türlü de kabul etmez farklı bir seçeneği o kadar sinirliyim ki şuan anlatamam yani kavga etmemek için zor tuttum kendimi bugün. Daha diyor devam ederse pazartesi gelin tekrar pazar tatil ya. Pazar günü kötü olursa da nöbetçi doktor var diyor. Yani çok ilgisiz dünya para veriyoruz gördüğümüz muameleye bak. Cidden delirmek üzereyim çocuğum ateşler içinde parol içirilecektir 4 saatte bir 38’e düşer ateşi. 38,4 ten. Deliricem üç gündür uyku uyumuyorum hadi beni geçtim bebek iyi olsun bir de bugün kusma da eklendi allahım yardım et. Cidden çok kötüyüm iştahsız oldu bebeğim saatlerce uyuyor beslenmeyi reddediyor hatta zaman zaman çok çaresizim içimi dökmek istedim bu ne zaman geçer bu ateş belası bilmiyorum