nurella0 Kızlar merhaba bakır spiral taktırdım 1 buçuk ay oldu bu süreçte 3-4 kez 2 3 gün süren hafif kanamalar ve kasık ağrısı oldu. İnternetten bakıyorum normal olduğu yazıyor sizde nasıl oldu doktora gitmeli miyim tekrar kaydı mı diye endişelerim var
Oznelif nurella0 vala bende iki hafta oldu taktirdim iki haftadır kanamam var niye bilmiyorum ya normal mi acaba