Moms35_ ya bak be de bu hataları ilk başlarda yaptım memelerim dogum yaptıgım zaman okadar sızlıyolardıki 2 ay çektim ve korkudan sütüm azaldı sonra kendimi motive ederk sütümün geri gelmesini sagladım sagolsun eşimde hep süt yapıcı seyler aldı bana yesilligin bol yedim ve incir üzüm ,kayısı hoşafı bol içtim ac karan birde uyku çok güzel süt yapıyor zaten bir insanın vicuduna süt 5.6 saatte dolarmış öyle bir yazı okumuştum bu yüzden kafana hiç birsey takma derim bol su iç bol yeşillik ye yatarken ben hep dere otu yerdim roka göbek marul yerdim gün içindede aklıma geldikce yerdim birde süt alerjisi bir bebek degilse tahin helvası bol tüket canım oda çok güzel süt yapar pastırmada öle tabi çemen otu da ala bilirsin oda güzel süt yapar ısırgan otuda iç süt yapr bunlar