Deniz92 benimki 16 aylık şu an bi atak geçiriyor sanırım, ne desek tekrar ediyor, kendi ismiyle sesleniyoruz onu bile tekrar ediyor. Bıdı bıdı bişeyler söylüyor ama anlaşılmıyor tabii. 14,5 aylıkken hiç böyle değildi. Anne baba, lamba, işte köpeğe hav hav, tarçın (köpeğin ismi) bu tarz şeyler söylüyordu. Sizinkinin de şu an alıcı dili çok açık ne deseniz kaydediyor, anlamazdı kaydetmese, konuşması için eşyalara yaklaşırken isimlerini sık sık söyleyebilirsiniz. Hani lamba işte lambaa, hani tablo işte tabloo gibi. Sonra arada ona sorun. Cevap vermesi için zaman tanıyın. Yavaş yavaş olacaktır hiç endişelenmeyin. Bide imkan varsa dışarı çıkarın bence orada çocuklar oluyor kendi aralarında konuşuyorlar elbet etkileşim oluyor sizinkiyle de konuşuyorlar, bebek dışarıda çok şey öğreniyor. Biz her gün karda kışta parktayız yada dışarıya bi tur atmaya çıkıyoruz. Evde büyüyor çocuklarımız tek başlarına çok üzülüyorum.