Kızlar anneliğin 4. Günündeyim Allah’a sükür sütüm geliyor ilk günler yanlış pozisyondan dolayı emzirirken zorlandım bu iki gündür ise doğru pozisyona rağmen bebeğim geri çekiliyor ağlıyor memeyi asla tutmak istemiyor kakası yeşil renk olarak geliyor ve ara sıra kusuyor acaba besin alerjisi midir yoksa reflü müdür bugün hiç emmedi ve hep ağladığı için biberonla sütümü verdim çünkü teni sararmaya başladı lütfen bilen biri ne yapmam lazım söyleşin çok üzgünün