Şimdi 2.kizima hamileyim geçen kıyafetleri çıkarttım sararmislar bende yıkayım çıkmayan olursa ona göre eksik olursa alırım dedim nasıl olsa bunları kullandım solmazlar renkleri diye ne var ne yok hepsini bir attım 😂 60 dereceye ki sarılığı gitsin diye iki tane de kırmizi don vardı ana bı baktim renkleri solmuş 3-4 tane beyaz yeni doğan takıma şimdi bunlar düzelir mi tekrar beyazları makineye atsam yada elimde yikasam çok üzüldüm çok pişman oldum hiç aklıma gelmedi duzelir diyin 😂