Fmercan 8 aylığız biz de keyfimize göre takılıyoruz doktorumuz bir rutin belirlemişti sabah kalktığında 8/9 gibi kahvaltı 11 de süt uyku 12 /13 gibi yemek 15.00 de süt uyku 5 de ara öğün 19.30/20.00 de süt uyku 23.00 de birde 03.00 de demişti emsin yani düşürmüştü süt olayını 4 saatte bir demişti bir kaç gün oldu gibi sonrası maalesef olmadı şimdi sabah kalkar emer sonra kahvaltı emer sonra öğlen ne yerse emer akşama kadar böyle ama gece özellikle düşürmek istiyorum. Sanırım dişten iyice emme delisi oldu