Merhabalar sevgili anne arkadaşlarım,
Bebeğim salı günü 1 yaş aşılarını oldu dün gece ateşlendi,kendi doktorumuz dahi herkes bize aşıdandır dediler,ateş dolven ve fitil verince düşüyor 2,5-3 saat sonra yine çıkıyor.Acile götürüp bir çocuk doktoruna gösterelim dedik bebeğimin boğazı fena enfeksiyon kapmış meğerse..😞
Augmentin ve fitil verdiler.Antibiyotiği 1 kere verdik,dolven verdik ateş düşüyor ama yine yükseliyor.Dolven verdiğimiz saatten 4 saatin geçmesini bekliyoruz fitil vereceğiz.Kaç gün sürer ateş ,yaşayan var mı bu durumu arkadaşlar?