DiDoCe Bebegimin ayağı 11 cm vicco 19 numara sipariş ettim 21 numara geldi 2 cm kadar boşluk var önde iade etmeye çok eriniyorum ya sizce iade edip geri 20 falanmi alayim yoksa dursun 2 3 ay sonra giyermi diyosunuzzzz ?????
Noname21 DiDoCe 2 3 aya kadar ne giyecek . Bende skechers alıyorum. En uzun parmaktan topuga kadar olctum beden tablosuna göre aldim ama büyük geldi ayakları dolanıp düşer dedim 1 küçüğünü aldim iade edin . Yada mağazası varsa uğrayın değiştirin bir gün
DiDoCe Noname21 Lcw den aldığım 19 numara ayakkabı var onu giyer dedim işte merak ettiğim 2 cm farkla rahatsız olup düşermi onu bilemedim
Zlm DiDoCe sağlıklı olanı önde en az q cm boşluk olması gerektigi diye biliyorum ben bende aldım gecen onu biraz boşluk ayağından kolay cikiyo ama en azından bu yazı kesin geçirir
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi DiDoCe 2 cm yaza kadar kapanır çok buyk değil giydirebilirsiniz. Zaten bir tık boşluk olması gerek baş parmağından itibaren
Yoruldum DiDoCe 19 bebeğimin alt tabanı ama 21 aldım ayakları tombul anca içine giriyor önü sizin dediğiniz gibi boş henüz yürümüyor zaten yürüyene kadar anca olur bence değiştirmeyin yürümüyorsa