Arkadaşlar bebeğim mamayı bıraktı elimde 2 gün önce aldığım sma 2 mama var 1 adet yapracık tokide oturan varsa elden verebilirim 100 liraya ben 130 aldım daha 2 gün oluyor evdekiler bitmeden bıraktı dr ek gıdaya yüklen mamayı bir daha verme dediği için tekrar denemeyeceğim