Kızlar 9 gün önce sezaryen doğum yaptım. Yaklaşık 3-4 gündür ayaklarımın üzerinde ve karın bölgemde kaşıntı ve hafif kızarıklık var. Doktoruma söyledim kullandığım tüm ilaçları ve takviyeleri kesmemi söyledi, ben de kestim. Bebeğimin karın bölgesinde de kızarıklık var. Baya gözle görülür şekilde. Dün geceden beri çok huzursuz yavrum. Bugün çocuk doktoruna götürdüm alerjik olabilir deyip avil merhem verdi. Merhemin kullanma kılavuzunda emziren anneler kullanmasın yazıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Kendi kaşıntılarım bir yana bebeğimin de kaşıntısı varsa diye çok endişe ediyorum. İçim parçalandı dün geceden beri ağlıyorum. Ne olur bilen biri cevap versin 😞 kendimi boşverin bebeğim iyi olsun yeter