Koksalms sleppy gece hiç rahat değil.Cok çabuk sisiyor ıslak kalıyor ve sızdırıyor.Altini üstünü degistircem derken uyanıyor bu sefer.Artik geceleri prima premium care kullanıyoruz.Aksam 9da yatırmadan degistiriyorum sabah 7ye kadar ne sızdırma ne ıslaklık ne pişik hiç birşey olmuyor.Gunduz de sleppy,baby turco hangisi varsa onu kullaniyoruz.1 paket prima alip sadece gece kullanmak bile hem bebeğin hem sizin uyku kalitesini arttırır.Tavsiye ederim deneyin ☺️