watermelonlove Emziren anneler bu konuda neler yapıyorsunuz ay çok güzel elbiseler var ama hepsi mi önü düğmesiz olur ya
Asllihhan watermelonlove maalesef sadece önü düğmeli alabiliyorum diğer türlü giyinmem imkansız ve eziyet 💐
mrv5556 watermelonlove ben emzirirken hiç elbise alamadim 😅 tuniklerim elbiselerim vardı düğmeli onları giydim hep. Emzirmeyi bıraktım istediğimi alıp giyiyorum artık.
gocebebirbayan watermelonlove yaa bende önü düğmeli giyemiyorum. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Önü düğmeli almıştım , hep alttan kaldırdım bana daha kolay geliyor öyle 🤷🏻♀️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi watermelonlove Elbise giymeyi sevmem. 😂 Onun dışında uzun tunikler falan giyiyorum düğmeli olması şart değil yukarı kaldiriyorum bitti
watermelonlove gocebebirbayan elbiseyi nasıl alttan kaldırım kız üstten bahsetmiyorum bildiğin elbise 🤣 yoksa bende alttan yukarı kaldırıyorum
MilkLover watermelonlove ben hiç düğmeli düğmesiz bakmıyom . Ne geçiyosa elime onu giyiyom uzun tunikler vs. Alttan açıveriyom memeyi yediriyom🤣
gocebebirbayan watermelonlove ayy öyle mi 😅😅 ben bluz vs anlamışım k bakma 🥲 elbise giymediğim için susim 🥲🥲