Eceedemiiir Doğumdan sonra karın ağrısı başladı ve hala da karın ağrım devam ediyor yaşayan varmı acaba 2 ay 12 gün oldu
My_little_sunshine Eceedemiiir Kontrole gittiniz mi? Birşey unutmuş olabilirler mi acba diye geldi aklıma allah korusun hemen bir kontrole gidin bence normal değil çünkü.
Sinemisssss Eceedemiiir seni korkutmak istemem ama doğumdan sonra benim de hep ağrım olurdu ama öyle ayakta atlatırdım tabi çok değildi 5 ay sonra bağırsaklarımda cok ciddi sorun yaşadım
Sinemisssss Eceedemiiir kalın bağırsağımda ceviz büyüklüğü yırtılma oldu 5 ay önce sezeryanla doğum yaptım onunla ilgili olduğunu düşünmüyorum tabi ama karın ağrısı ciddiye alınacak bir mesele
Eceedemiiir Sinemisssss bende bilemiyorum akşam çok az hafif kan gibi bişey gelmiş adet oldum sandım ama devamı yok henüz belki de sonra gelir bilemiyorum 😂