Bebeğim 4 ay 19 günlük atak haftası bitmiştir herhalde ama sürekli olarak sık sık ağlama ve Çığlık atma uykuya geçişleri de uzun uzun ağlayarak yorulunca uykuya dalmış oluyor henüz öyle sakin uyuduğunu hatırlamıyorum bunun nedenini bilen var mı veya ne yapmalıyım ?