Kızlar 17 aylık oğlum. Son 4 5 gündür asla yemiyor hiçbirşey delirmek üzereyim. İştahı çok güzeldi tabaklarını hep bitiren bir bebekti. Yani neden böyle yapıyor. Her yolu denedim yemesi için, en sevdiği şeyleri bile zoraki yiyor. Bi akıl verin nolur yaşayan oldu mu böyle birşeyi? 😞