Bahser03 Kızlar size bi sorum olacak sezeryan 22 gün önce doğum yaptım sezeryan ve şimdi dikis yerim sanki ipler atiyo gini sıvı da var çok korkuyorum acaba bisey mi oldu?
Bahser03 Bahser03 FoamSea akıntı var ama çok değil ve her yerinde de değil bazı bi bölgede korkuyorum kızlar tekrar hastaneye alinmaktan
FoamSea Bahser03 korkma canım belki basit birşeydir pansuman yaparlar antibiyotik verirler hastaneye yatmazsın bunun için Canım
Durukusunannesii Bahser03 yok oyle bisey cnm sıvı normal değil bj acile falan git enfeksiyon kapmıştır büyük ihtimalle
KEREM0000000 Bahser03 daha bugün aynı problemle doktora gittim ödem birikmiş doktor temizledi siz de endişe etmeyin ama acile gidin daha büyük sıkıntıya yol açmadan müdahale edilir
Cydvrl Bahser03 benim kanama ve koku vardı gittim dikişlerim açılmış. Her gün pansuman yapılıyor. Hala tam iyileşmedi. İç dikişlerde sıkıntı olabilir çok önemli bir durum mutlaka gidin doktora
KEREM0000000 Yara yerine baya bastırdı sıkarak biriken suyu boşalttı benim bugün 9. günüm henüz dikişlerim alınmadı ama ona rağmen ağrı acı olmadı