Senaoz21 Doğum yapalı 45 gün oldu sezaryan oldum fazla kanamam olmadı son 15 gün lekelenmeydi cansız kırmızı kahverengi gibi bugun 45 . Gün canlı kırmızı kanamam var büyük ihtimalle adet oldum galiba böyle erken adet olmak normal mi
gocebebirbayan Senaoz21 benim 40 gün kanamam oldu. 55. Gün de adet oldum canım. Ama kanamam tamamen bitti denemezdi ufak tefek kan geliyordu günlük ped takıyordum
Sagner Senaoz21 40 gün bitip temizlendikten 15 gün sonra gelen kanamalara adet olarak değerlendirilir. Şu an adet değil lohusasınız hala. Şafii mezhebinde lohusalık 60 gün. Demekki 60 gün sürebildiği de oluyor lohusalığın.
Seyma-2436 Senaoz21 Evet bende peşine oldum hemen ama ayırt etmek lazım çok fazla olursa halsiz galan kalırsanız mutlaka doktora görünün