Lavad bizde 1 haftayı geçti dideral kullanıyoruz. Gözünde yarım nohut büyüklüğündeydi. Şuan mercimek kadar kaldı. Baya küçüldü. Sanki 1 ay kullansak geçecek gibi. Ama ilk başta hızlı oluyomuş sonra duruyomuş sanırım. Merak ediyorum o yüzden. Sizlerin nasıl ne durumda diye. Bizimki şurup değil hap. Şurup daha kolay olur sanırım. Bize niye hap yazdılar ki acaba 🤔