Yadekus21 Kızım 3. Ayından beri biberon ve meme reddi var şuan 7 aylık bu marka çok iyi dediler ama üstünde s m yazıyor bunlar ne anlama geliyor
1prensannesi06 Yadekus21 s yavaş akışlı oğlum 4 aylık s kullanıyoruz şuan yavaş akışlı emmediği sürece süt gelmez memeye yakın o yönünden orta akışlısı var oda 6+ oluyor
Oldugugibibiri Yadekus21 s akışı az m orta. Üstlerinde sağ üst köşede damla simgesi vardır. Tek damla 2 damla 3 damla şeklinde. Ona göre de bakabilirsiniz.
Yadekus21 Oldugugibibiri 3. Ayından beri var şuan 7 aylık 9 saat aç kalıyor yapcak bişeyim kalmadı şırınga da istemiyor artık ek gıda almıyor
Yadekus21 1prensannesi06 he benim için memeye yakın olması lazım bana döner belki diye yani s olcak dimi
Mercimekkannesii Yadekus21 benim bebeğim de 7 aylık m kullanıyorum. S çok yavaş alıyor bu sefer az geldiği için sinirlenip bırakıyor m aldım ben
1prensannesi06 Yadekus21 ama internette 6 ay üzeri m diyor oğlum 4 aylık bilemiyorum o yüzden emzirmeyi bırakmayın yoksa yine reddeder bn mama meme gidiyordum emzirmeyi azalttım sütüm azdı çoğunlukla mama içti sonra memeyi reddetti mamaya döndük
Sherlock1180 Yadekus21 s yavaş akis 0/6 ay arasına m 6/12 diye düşünebilirsin fnin ise deliği s ve m ye göre daha genis