Balbeby Kızlar 15 gündür lekeleniyorum sadece dört gün kanama oldu sonrasi hep açık pembe leke başına böyle birşey gelen varmı iki gundur yokdu leke vs bu gün yine oldu ayrıca sag kasığım ağrıyor pazartesi doktora gidicem linclemeyin lütfen