Bayram alışverişi yapacam ama doğumdan sonra emzirme döneminde kilo aldım şuan ki bedenimi bilmiyorum şimdi iadelerde de kargo bedeli istiyorlar onla uğraşmak istemiyorum ürün alacağım sitenin beden tablosuna göre kendimi ölçtüm bel kısmı 5xl bile uymuyor fazla geliyorum göğüs ve basen 46 bedene uyuyor ama diğeri uymuyor bu nasıl oluyor ya ben bu tablodan bir şey anlamadım yani