1prensannesi06 Seymamm benim ağrı oldu bikaç ay ara ara ama benim doğumum çok zordu çocuk kemiğe takıldı falan ama yanma olmadı canım
hunilimomm Seymamm ilk zamanlar oluyordu iyileşme sürecinden sonra geçti yanma için de enfeksiyon olunca yanıyor
MimozaYT Seymamm ben 17 gün önce normal doğum yaptım ilk bir kaç gün otururken hafif ağrım oluyordu ama onun haricinde şun hiçbir ağrım yok
Glshmrthmz Seymamm ilk zamanlar oldu ama 3 aysan sonra düzeldi hiç olmadı agriyan yerde dikişlerin yeriydi
Deletedmom_8 Seymamm yanma enfeksiyon belirtisi yeni doğum yaptıysanız batikonla temizliğinizi yapın. Ağrı da normal bebek sürekli baskı yaptığı için bir süre daha çekersiniz ağrıyı dikkat edin kendinize üşütmeyin🌺