Dolores Arkadaşlar.. benim bebeğim 4 ay 10 günlük. Sofraya masaya alışsın diye yemek yerken yanımda tutuyorum. Kucağıma oturtuyorum. Biz yemek yerken her şeye hevesle uzanmak istiyor. Yemek ister gibi ağzını şapırdatıyor. Anlamıyorum yemek mi istiyor? Henüz oturamıyor ve ek gıda şartlarını sağlamıyor diye hiçbir şey vermiyorum anne sütünden başka. Ama vicdanen çok rahatsız oluyorum acaba canı ister mi gibi saçma düşüncelere kapılıyorum. Aynı durum sizde de var mı?
dmrkangamze Dolores o aylarda gayri ihtiyari yapıyolar merak etmeyin şuan daha farkında değiller. Gerçekten 6.ayda yemek olarak görmeye başlıyorlar ki sizinle otururken bişeyler verirseniz anlıyorlar. Daha çok erken dert etmeyin bence
lyl0742 Dolores Sofraya masaya alışsın diye yemek yerken yanımda tutuyorum. Kucağıma oturtuyorum. Biz yemek yerken her şeye hevesle uzanmak istiyor. Yemek ister gibi ağzını şapırdatıyor 4 ay 17 günlüğüz aynı durum bizdede biz sadece mama ile besleniyoruz bu ay bitiminde doktorum ek gıda ya başlayacağını söylediği için bende mama kaşığını yemeklere uzandığı için çorbaya sadece ucunu batırıp ağzına verdim okadar çok şaplattı ve gerisi için ağladı ki anlatamam 😂 kaşık kaşık versem yicek maksimum 3 damla girmiştir ağzına doktorunuza danışın uygun görüyor sa benimki bir sakınca görmedi
Sebastiann Dolores 6 ay 3 günlük bebeğim var ek gıdaya başladı bizimle masaya oturuyor her şeyi ağzına götürmek istiyor verdiğim zaman yemiyor vicdan yapmayın yani 😊
emospoyraselcuk Dolores canım kendini öyle hissediyo olabilirsin bu gayet normal bende bazen öyle düşünüyorum ve 3 ay 3 günlük bebeğim dudaklarına yoğurt çorba sürüyorum tadını alsın diye hiç kimseye de sormadım yapsam mı yapmasam mi diye çoğu kişiye yanlış gelebilir ama yapmaya da devam edicem tabi sürekli değil arada yapıyorum hiç bir sorun da yaşamadım.
Dolores emospoyraselcuk benim annem de sizin gibi yapar, yeğenime her şeyi tattırdı, ama ben de en azından 5.ayın dolmasını bekleyeceğim, dediğiniz gibi herkesin düşüncesi farklı, en güzeli kendi içinize sindiği gibi yapmak 💜
1prensannesi06 Dolores 4 aylık bebişim biberona heyecanlandığı gibi heyecanlanıyor bazen yemeklere bende vicdan yapıyorum bazen bi iki kere parmağımın ucuyla agzına değdirdim bu ay kaşık mamalarına başlayıp bidahaki ay tadımlara başlayacağım :)
Bus_ra65 Dolores benim bebegimde 4 ay 10 günlük aynı şekilde ağzını sapirdatmalar iştahla bakmalar 🤭 o bakarken zor yiyorum ya cani cekiyorsa diye özellikle çay içtiğim zaman bardağa öyle bir iştahla bakıyor ki anlatamam 🤭
Eceninannesi33 Dolores ne kadar doğru bilmiyorum ama ben 4 aylıktan beri ağzına değdirdim nefsi çekmiştir diye 😬 babam hep kızdı küçük bebek ne anlar diye ama ne bilim bişe yerken bize bakınca ben dayanamadım şimdi 6 ay bitti sofrada ağzını açıyor kızım 🤦🏻♀️ Ama bi kadın bana öyle demişti parmağınla ağzına değdir canı çekmesin demişti ondan yapıverdim ben
Dondurmalikahve Dolores Canım tadını bilmediği şeyi nasıl canı çeksin üzülme sadece ne yaptığınızı anlamaya çalışıyor ve yediklerinizin ne olduğunu merak ediyor.
lyl0742 Dolores evet birde süt alerjisi olunca mamada süt tozu da yok bebeğin bir şekilde vitamin alması gerekiyor sanırım
Zlm Dolores kaslı da erken ek gidanin şartlarından biri ama sizinki anne sütü aliyosa 6 ya kadar beklemeniz daha iyi olur bende kızım öyle yaoiyo diye erken başladım ek gıdaya insana vicdan azabı cektiriyolar