Merhabalar güzel anneler. Kızım 4 ay 5 günlük. Dördüncü ay atağının zirvesindeyiz. Ne anne sütünü ne de mamayı istemiyor, biberonu da ittiriyor, çok ağlıyor, çok üzülüyorum, her şekilde deniyorum, lütfen bana bu süreç geçici deyin. 😔Ne olur tavsiyelerinize ihtiyacım var. 🙏