Benim de öyle, ne zaman post açsam hiç cevap almadım, artık post most açmıyorum. Pek de girmiyorum bu uygulamaya, oğlumu uyuturken yanımda kitap falan olmazsa, telefonu karıştırırsam ancak öyle bakıyorum.
Ama kocam beni dövdü falan yazsam, herkes yazar, neden dövdüğünü öğrenmek için 😂