denizoykumm Kızlar 6 aylık bebeğimin kilosu 8kg 200gr normal mi ya geçenlerde Bi hanımefendi bu konu için post paylaşmıştı yorumlara baktım da sanki benim kızım çok zayıf gibi kaldı sizce nasıl kilosu ?
Dondurmalikahve denizoykumm Bebeklerin olması gereken kilo alması gereken kilo aralıkları vardır sizinki de normal aralıkta hiç zayıf değil
Mervexxx denizoykumm normal canım bence bizimki de biraz önden gidiyor suan 10 kilo ama 8 bence ideal
Sultnasill Ilaydacimen0325- bizde 4 aydan itibaren 400 gram alıyor önceden yüksekti mesela 2900 doğum kilosu 6 aylıkken 7900 dü gayet normal mesala sadece en sütü alıyor Bebeğim bn hiç kilo takılmıyor sizde takılmayın zayıf olsa da sağlığı yerindeyse sorun yok biz ek gıda başladık 7 aylık olacağız eminim bu ay daha az almıştır pek sevmiyor mesela birde hareketli ama sağlıklı olsun diyorum sadece sizde öyl düşünün takılmayın
Ilaydacimen0325- Sultnasill benim bebeğim alerjik ve çok kaka yapıyor 6 aylığız süt alerjisi var ve çok sevmişti ek gıdayı 😢 o yüzden alamadı bide dediğiniz gibi çok hareketli aslında bir huzursuzluğuda yok gayet iyi maşallah bi gece uykularımız sıkıntılı çok sık uyanıyor oda çoğu kişinin öyle zaten bilemedim
Deletedmom_37 denizoykumm 8 aylik 8 kilo benimki bence sizinki çok iyi bide zayıf olsa ne olacak doktorlar normal diyorsa bi kilo eksik 2 kilo fazla ne önemi varki
Glsn7581 denizoykumm bebeklerinizi başka bebeklerle kıyaslamak tan vazgecin artık lütfen presentil tablosu hesaplama var yazın çıkar kilosu normal mi değil mi diye.herkesin doğum kilosu da farklı ayrıca