Oğlum 22 aylık anne demiyo diye çok kafama takmistim hatta post bile acmistim çok şükür bugün sürekli anne diyo bi anda şok oldum oturdum agladm istemsiz sel oldu goz yaslarim darısı tüm annelerin basins insallah.. sevincimi paylasmak istedim sizinle 🤗