Bahtszbedevi Hipp Combiotic kullanıyoruz dünden beri kaşıklara biberona bakıyorum mamadan çıktığına emin oldum sonunda. Bu durumla karşılaşan var mı ? 5 aydır kullanıyoruz ilk kez görüyorum https://resimyukle.io/r/KJM8Yl42B1
Susi Bahtszbedevi ben de kullanıyorum ama hiç denk gelmedim hipp musteri hizmetleri var bir arayın sorun o zamana kadar da vermeyin bence
Bahtszbedevi MoRella Evet benziyor ama kaşıklarımda biberonda vs bir şey yok defalarda kontrol ettim😔
Bahtszbedevi Susi Sadece mama veriyorum başka marketten alıcam şimdi yenisini inşallah ondan çıkmaz numarası üstünde mi yazıyor bakayım bi
Susi Bahtszbedevi yag birikintisi ise bir şey olmaz bence de kırmızı diyorsunuz kirmiziysa yag değildir heralde