Merhabalar 10 aylık oğlum hastaydı kaç gündür hastaneye götürdük buhar verildi sabaha kadar kaç şurup ta yazdı doktor burun akıntısına iyi geldi de öksürüğü geçmiyor bir türlü özelikle uyurken çok öksürüyor ağlayarak uyanıyor uykusundan ne verebilirim ne iyi gelir lütfen bildiklerinizi yazarmisiniz🌸