Seralp1 Ne zaman parka gitsek kimin topu bisikleti kamyonu varsa almak oynamak istiyor oğlum bi şekilde oyalayıp bizim değil abi izin vermiyor deyip ikna etmeye çalışıyorum ama her zaman o kadar şanslı olamıyorum sizin bebeklerinizde böyle mi
maysa-19 Seralp1 evet benimkide bebek peluş oyuncak delisi.cok zorlanıyorum.bizim değil bak geri veri öğrettim.markette bile böyle diyince bakıp geri koyuyor.tabi parkta daha zor başka çocuğun elinde görüyor çünkü almak bakmak istiyor.
Divayorgun Seralp1 benimkide gidiyor oynuyor . İzin alıyoruz. Bizimde scooteri baska çocuklar sürüyor. Baskasının malı tatlı geliyor bebeklere
Seralp1 maysa-19 çok zor işimiz 🥲 kesinlikle biliyorum biraz oynayıp geri vericek ama bazen karşı taraf paylaşmak istemiyor haklı olarak
Seralp1 DUAMM ağır olalım lütfen bu üslup hiç hoş değil tabiki yanımda oyuncak götürüyorum ama evi parka taşıyamam değil mi çocuk evet biliyorum ama yanımızda hangisi yoksa ne görürse onu istiyor
Seralp1 Divayorgun bugün kepçemizi götürdük başka bi çocukta getirmiş asla kendi oyuncağıyla oynamak istemedi diğer çocukta kendi oyuncağını istedi ağladı hep
maysa-19 Seralp1 malesef oluyor bende çok yaşadım.14-15 yaş çocukların bisikletine yapışıyordu bincen diye😑.dediğin gibi bazı çocuklar vermek istemiyor dikkatini başka yöne çekmeye çalışıyordum.yada sağolsun anneleri ver işte baskın kardeş geri vercek diyordu.buna rağmen vermezse alıp çantalarına koyuyorlardı.cunku çocuk gördükçe takılıyor peşine oyun oynamiyordu.
maysa-19 Seralp1 işte merak ediyor.aslinda aslaa baksa ortak oynasalar hiç sorun olmaz.sen şimdi o kepçenin aynısını alsan bu sefer başka biseyi ister 😂