Serra_Annesi Kızlar merhaba 18 gün önce sezaryen oldum. Korse tayt kullanmak istiyorum. Kullananlar var mı, nerden aldınız ?
KgnYgt Ben kullandim ilk dogumumda kancali korse almistim carsidan onu kullandim sonra owli aldim daha rahat olabilir belki diye ama gereksizmis ben pek kullanamadim owliyi
KgnYgt Serra_Annesi Dogumdan snra ertesi gün kullanmaya basladim doktorum kendi söyledi korse varsa hemen takabilirsin diye coo faydasi oluyor göbegin toparlaniyor bel agrin hafifliOr