sevil541 bizde.dis yok damak oluşuyordur . Gün boyu hiç içmiyor mu sızın de. Gerçekten hiç içmiyor gece uyuyor asla içmiyor gündüz de gün boyunca uğraşıyorum ağzını topluyor elini vuruyor içmiyor ağlıyor içmemek için bitkin düşünüyorum Artk uğraşmaktan acaba bı sıkıntı mı var