6 Şubat’ta sezeryan oldum. Kanamam 35 gün sürdü. Bu hafta 3. Kez ara ara jelimsi parça ile kanama geliyor ve düşük ağrısı gibi belden sırta ve kasıklarda ağrı yapıyor günlük pedi doldurup kesiliyor. Dünden önce ve dün gece yine oldu. Şuan yine kesildi gibi. Normalde regl sancısı hiç yaşamam. Bu regl mi sayılıyor? Yoksa henüz gelmeye mi çalışıyor? Sezeryan sonrasında sizin nasıl oldu? Bu arada emzirmiyorum bebeğim tutmadı ugrasmalarima rağmen sagip veriyorum