Bebegim yoğun bakımda bende 3 saatte bir süt sagıp hastaneye götürüyoruz gögüslerim catlak catlak ve su topladı ne gecirir acaba yasıyan varmı dikişlerin yüzünden hastaneye gitmeye cesaret edemiyorum !!https://imgyukle.com/f/2022/04/09/RofDeb.jpg](src)