Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük. Bi türlü uyku olayını çözemedik. Aslında bayadır iyi gidiyodu gündüzleri uykuya daldımı 1 saaten aşağı uyanmıyordu. Fakat son bi kaç gündür gecede gündüzde uyutuyorum 10 dk sorna tık uyanıyor. Tekrar sallıyorum uykuya döndürüyorum yine aynı. Biraz kabızlıkta var 5 gündür falan yapamıyor buyuk tuvaletini. Acaba bu yuzden mı anlamıyorum. Ya da bwn gündüz fazlamı uyutuyorum düzen nasıl olmalı. Yardımcı olun lütfen gündüz kaç saat uyutmam lazım uyanık ne kadar durması lazım