citlembikannesi asla ve asla bir şey istemem hiçbir zaman ,ayrıca adı üstünde anneler günü ,kocam benim çocuğum olmadığına göre neden hediye alsın ki 😂kendi anasına alsın isterim .Evlatlarım büyüyünce de bana alırlar almazlarsa da canları sağ olsun .