Fidan9631 Kızlar sezeryandan kaç ay sonra lazer yaptırdınız ben 40 çıktıktan sonra başlamak istiyorumda
BayanYaman Fidan9631 bende 40ımdan sonra kullanmaya başladım canım philips lumeadan kullanıyorum dışarıda yaptırmıuorum bi farkı var mı bilmem ama evdekiler kıl köküne kadar gidiyomuş sadece bi zararı yokmuş
Asafinannesii Fidan9631 3 ay gidilmezmiş diye duydum emzirdiğimiz için emzirme durumu olmayan anneler yapabilirmiş
Fidan9631 BayanYaman bende zararı yok diye biliyorum ama insan yinede tedirgin oluyor sen emziriyomuydun canım ?
BayanYaman Fidan9631 evet canım hatta daha hiç mama vermedim sadece emziriyorum kilo alımıda gayet iyi
Asafinannesii Fidan9631 geçen gün burda bir post açıldı güzellik uzananıyım sorularınız varsa yardımcı oliyim dedi birisi o yüzden tereddüt ettim bende genital bölgeye yapacak mısın peki lazeri