2cocukannesi__ Minikom72 havalar da bogukluk sıcaklıklar olunca İstanbuldayım ben çok aşırı korkarım hep temkinli uyurdum allahim sen bizleri koru 😪
Mylifemylife ANT-19 15 saniye falan sürdü canım nasıl hissetmedin 😳 kaynanam hemen aradı beni bende eşimi aradım nerdsin diye
Bahtszbedevi Mylifemylife Deprem çok kötü bir felaket rabbim kimseye yaşatmasın. Herkese geçmiş olsun🙏🏻
Mylifemylife [silindi] sakin olmak gerçekten çok zor ya Allah daha büyük depremlerden korusun bizleri. Hayat üçgeni hayal ediyorum hemen ben
EsrAatlas Mylifemylife Kahramanmaraş dan hissettik açlıktan başım dönüyor sandım avizelere baktım sallaniuo perdeler sallaniyo çok korktum çocuğumu kucağıma aldım hemen Allah korusun