Selam kızlar
Bebeğim haftaya 8 aylık olacak, ek gıda ile pek arası yok maalesef. Aktif şekilde emiyor. 4 gün oruç tuttum ama çok zorlandım, sütümde biraz azalma farkettim oruca ara verdim. Çok fazla vicdan azabı çekiyorum ve sonradan tutmam gerektiği için geriliyorum. Benim durumumda olanlar var mı? Neler yapıyorsunuz?