Slm kizlar bebeğim 7gun sonra 6ayi bitiriyor ve sütüm yetersiz artık bende sebze çorbasını yapıp vermek istiyorum acaba tazemi yapılır yoksa yapıp dolapta bekletilmeyim. Zamanım olsa hergun taze yaparım ama hiç zamanım yok bahar temizliği yapıyorum kaynana kayınpeder dört yetime bakıyorum sizler nasıl yapıyorsunuz acaba