Merhaba sevgili anneler 1 yasinda oglum kanda enfeksiyin yuzunden iki gun hastanede yatti.Daha sonrasinda 5 gun kullanmak icin antibiyotik yazdi doktorumuz .Ileri derecede pisik yapti neler yapabilirim oneriniz var mi basina gelen anneler varmi acaba