Bugün komşum Getcontact denen uygulamayı indirmiş bana seni böyle böyle rehberlerine eklemişler birileri diyor . SMS kodu vs almadan benim numaramı yazıp insanların beni ne isimle kaydettiğine bakabiliyor kötü bişey falan yazmıyordu tamam ama nasıl oluyor da başkası böyle bakabiliyor böyle şeyler evlilik sonlanmasına insanların birbirlerine düşmelerine sebep olur yani . Bu uygulamayı nasıl şikayet edebiliriz vede nereye