busra_02 Kızlar perşembe akşamı nohut yemeği ve pilav yaptım cuma günü evde yemek yemedik dışarda yedim o nohut yemeği pilav hıc ısınmadı dolapta durdu acaba bugün yesek bozulmusmudur eksi bi kokusu yok ama emin olamadım
canevlat_- busra_02 tesadüfün böylesi 😂bende Perşembe yaptm yedik cuma yiyemedk bugün onu yiyecz valla dokemem yazık günah bozulmaz dolapta sonuçta
Mervexxx busra_02 Allah affetsin de ben bugün yaptığım yemeği yarın kesınlıkle yiyemiyorum. Biliyorum çok günaha giriyorum ama midem almıyor bi dolap kokusu geliyor gibi ama her zaman böyleydim. Eşime 10 gün kalsa o yine yer ama
Deletedmom_23 Mervexxx E 2. gün yemediğinizi biliyorsunuz az yaparsınız böylece çöpe gitmez. Üstelik artan yemekleri sokak hayvanlarına verebilirsiniz. Boş yere çöpe dökmekten iyidir😊
Tubasahra busra_02 Bozulmaz eger bozulduysa nohut kaynatirken köpürür. Pilav en fazla tadi degismistir bozulma olur mu bilmiyorum Pilav kalinca ben yiyemiyorum o yuzden fazla yapmam.
Mervexxx Deletedmom_23 işte eşim yemek yicem diyor eve geliyor akşam sonra yemicem diyor biliyor benım yarın da yemeyecğimi hep böyle yapıyor. Bizim mahallede güç kmoeknyok ya parkta var orataya çocukla zor giderim eşime desem hayatta gitmez ama yinede birkaç defa binanın önüne koyayım belkı denk gelır bı köpek falan veya kedi de yer doğru😊