Kagankubra Kizlar merhaba 24 günlük bebeğim var 4 5 gündür göğsümün ucu asiri derecede çok sızlıyor yara falanda ykk emzirirken zıplıyorum yani basina gelen varmi ne yapmalıyım
Nevsevmom Kagankubra aynen yarası falan geçti ama ilk ağzına alırken ısırılıyormuş gibi canın yanıyor geçmesinş bekliyorum
Besteee Kagankubra benimde aynı şekilde her emzirmeden sonra göğüs ucu kremi sürüyorum ama emzirmeye başlayınca yine acıyor çözüö bulamayanlardanım